måndag 26 mars 2012

Frysgrader?


Jaha.. o natten bjöd oss på minusgrader (?)
Fy va ruggigt det va imorse, dock glad att solen strålar för fullt, vi hoppas att temperaturen stiger snabbt!
Igår flyttade vi Ellans säng.. lite närmare dörren o ikväll ska hon få flytta in på" eget" rum. Hon får ta över "gula rummet", som Noel bott i tills hans rum va färdigt =)
Jag o min seperationsångest =D
Har precis suttit o printat ner en veckomatsedel o inköpslista. Får vi se hur det funkar.
Skrivit ner ingredienser o beskrivning till tårtan som ska bjudas på på Ellas 1-årskalas (om 3 dagar!!!?)
Känner mig lite frusen idag, hoppas att det bara beror på lite halvdålig sömn.. känner mig lite opepp till o bli sjuk nu.
Vad jag o kidsen ska hitta på idag är fortfarande ett blank papper.
Att pappan ska byta batteri i brandlarmet i eftermiddag är en sak som är säker. Håller på o bli galen, då den piper typ varannan minut =/
Nu ska jag soffmysa lite med min små.
Bjuder på en bild på Ellans nya skor =)

Inga kommentarer: