söndag 25 mars 2012

Det märks...

...ganska tydligt på bloggen hurdant vädret är ute =)
Sitter otroligt lite vid datorn när solen strålar.. vilken den har gjort hela helgen.
Så otroligt underbart!
Tycker man känner att man blir piggare o mer positiv.
Helgen har stort sett enbart spenderats ute. Lek, grill, fika o trädgårdspill.
Idag har jag o Noel planterat blommor (vi fick återuppliva dem lite med vatten..)
O så hade vi ett helt härligt gäng här på grill i solen, barnens mormor o morfar, farmor o Anders o moster o Erik. Så här har vart hålligång!
Jag, Noel o Rickard har spelat äventyrsspel på Kinect nu på kvällen (precis som han behövdes tröttas ut mer?? haha)
Helt sjukt hur svettig o flåsig man blir. Rickard va helt säker på att jag skulle hoppa ut i hallen ett tag. På liv o död MAN!
Igår fick jag mig en surprise. Jag o Rickard firade 7 år tillsammans (jag försökte med 8 ett tag o förvirrade honom en lite stund..) Han kom hem med vääärldens orikdé till mig. Jag blev helt lipig o tramsig =D O kände mig lite extra älskad.. o så lite finchoklad på det me.. (mm.. blir ett par extra motionspass för dem, haha)
Jaha.. o nu sitter jag här med färg i håret, i hopp om att se lite mindre ut som ett troll.. efter blod, svett o tårar har jag nu 2 ögonbryn istället för ett ;) o färgade är de också minsann o da!
En ansiktsmask ska även på detta ansikte medans färgen i håret får verka..
En helrenovering hade kanske behövts, men vi vanliga dödliga (o halvfattiga) får nöja oss med en liten uppfräschning.
Jaha, nehe... nu ska det kokas en kopp te, för det är jag sugen på!

Inga kommentarer: