måndag 8 augusti 2011

Jag dödade den..

Varm o något frustrerad.. har gnällt om att vår minidiskmaskin inte har någonstans o hälla i salt, gillar ju inte kalkfläckar på disken.. Idag visade Jörgen mig att det visst fanns ett hemligt litet fack.
Intet ont anande öste jag på salt för glatta livet o slängde igång diskmaskinen. Vad ingen visste va att doseringen tydligen va helt värdelös. När jag glad i hågen öpnnade maskinen möts jag av vitt. VITT VITT O VITT!
Numer hatar jag salt, då min nya grej tydligen får bli handdisk. Jag har pajat vår redan relativt värdelösa diskmaskin. Jahopp, så va det med de, här slutar vårt förhållande =D
O som ni kanske kan gissa så är skrynklig, russin har jag passerat för länge sen, ja, russin är nog till och med släta bredvid mina händer..
Dagen har gått lite o sorgens tecken, då Rickards gamlamormor jordfästes idag. Hoppas du har det fint o mår bättre där du är nu.
Hanna va här en snabbis nu på kvällen o förgyllde lite =)
Håret mitt är nyfärgat (pannan likaså, o frisyren får mig fortfarande att tänka på ett troll varje gång jag ser mig i en spegel, haha) Väggen i köket är färdigmålad, ni ska få se en bild när jag pimpat färdigt ;)
Ikväll tänker jag va trist, jag bjuder inte på några bilder, fast jag har en del guldkorn att bjuda på.. en annan dag go vänner.
Nu ska jag invänta CSI premiären o mysa ner mig i soffan..

Inga kommentarer: