söndag 7 augusti 2011

Helgen


Har vart på tok för mycket skojigt i helgen som har hänt, så jag har inte haft tid o öppna upp datorn en gång =D
Nu sitter jag här, trött o lycklig.
Idag har lillsnorpan fått sin första smakis - potatis och morot - alltid lika kul första gången de får "mat" i munnen, haha
Natten har vart relativt kaosartad, då Noel fick feber, som en blixt från klar himmel. Den steg dessutom i en rasande fart.. Lite febrig idag bara, men pigg o glad iallafall =)
Mystiska dessa barnåkommor..
Nu ska jag njuta lite till av att det är helg, för imorrn far gubben igen.
Puss alla!
Åter igen - Tack Hanna för lånad Bumbo, den är älskad av oss alla! =)

1 kommentar:

ullrika sa...

Oj så stor liten bäbi! Och Bumbo är bästa bästa tycker jag! Den kan man ju ställa på diskbänken eller matbordet vilket kan vara totalt livsfarligt med en vanlig sitter. Fast *host host* jag har naturligtvis aldrig gjort nåt sånt själv.. bara läst om andra som gjort det... ;)