onsdag 27 juli 2011

Shajt..

Idag skulle jag vilja säga upp mig en liten stund.. o bara sova.
Jag är så otroligt trött! Någon som känner sig manad att ta mina barn en timme eller så? ;P
Nedå.. blev iallafall lite bättre när jag fick frukosten i magen.. men idag är jag sådär obehagligt trött.
Dagen igår va en väldigt intensiv dag/kväll..
Stack hem till mamma lite efter lunch.. då hade Ella skrikit så både jag o Noel önskade en stund att vi inte hade öron..
Somnade lilla fröken i vagnen där hemma o ställde mig o gjorde kakor till min fina mamma. Kan hända att ett par (eller några fler) koppar kaffa slank ner också. Noel cyklade rundor o tog små pauser för o äta hallon =)
När snorpan vaknade så fick hon mat o sedan begav vi oss in till stan. Jag, Ella o Gitte o bilen. Mamma o Noel skulle gå.. Under promenadens gång så tappar mamma sin plånbok..
Där börjar den vilda jakten på plånboken...
Fick ta en liten paus i sökandet, då jag skulle storhandla på Willys. Fyllde en vagn - o tömde mitt konto, haha..
Klämde in alla kassar, vagnar, mammor o barn i bilen o körde hem till mamma igen.
Där fick vi leta nummer till o spärra, ringa polis o dylikt..
Noel ville bada, så han hoppade i jacuzzin. Ella behövde onekligen bada, så henne stoppade vi i handfatet =D Då va hon faktiskt glad en stund o det är ju trevligt... sen började skriket igen..
O kräks gör hon.. mycket tycker jag..
Ska till BVC imorrn, se om det kan va lilla magen som spökar..
Är ju värsta lilla solskenet annars..
Gud.. o jag själv va tvungen o duscha när jag kom hem, varor o bebbe skulle in (storebroren envisades med att sova kvar hos mormor morfar..)
Kom väl i säng runt 00, det är alldeles för sent för mig!
Pööhh..
Snart ska vi köra o hämta brorsan.. Asarum ska intas o det blir lek med Liam för Noels del, o lek med Beccan för min del ;)
Nu ska jag göra mig iordning i slow-motion...

Inga kommentarer: