onsdag 27 juli 2011

Planning planning

Har nu spånat färdigt på vad som ska bjudas till mina fina flickor imorrn. Bacon-och ostgratinerad kycklingfilé med ljummen potatissallad, till efterrätt randig pannacotta =)
Tror ni de blir nöjda?
Jag blir hungrig bara jag tänker på det =D
Dagen hemma hos Becca, Liam o David har vart toppen! Fick lunch o sen drog vi till lekplatsen. Fullt ös på grabbarna grus, as usual! Lilla Ellan sov i sin vagn, åt lite o sen drog vi av blöja o allt o la oss i skuggan o vädrade lite =) Alltid lika gött tycker lillfesan.
Tack fina ni för en härlig dag!
Hon har vart sitt vanliga jag idag - mitt lilla solsken! Måste vart en spökig mage som strulade igår..
Kan ju säga att ingen av barnen var svårsomnade idag, ja.. Ella brukar iof inte va det. Men lille herrn har ju sina idéer =D
Han fick ta ett gott bad innan det va dags för sängen, saga o välling.
Mannen min är o handlar till mig, underbara fina!
På förmiddagen imorrn ska vi invadera BVC, en snabbis inom bolaget för lite vin o sen ner till Blåbärsstigen för lite lek =)
Kvällen blir tidig, då jag fortfarande är lite småslut efter gårdagens match =P
Godnatt på er!!!

1 kommentar:

Lisa sa...

Åååå jag vill inte jobba! :( Jag ville ju också va med!