söndag 26 juni 2011

Vi tar farväl av helgen

Har vart en härlig dag.
Utelek har stått högt på schemat idag.
Vid 13 kom barnens farmor o hennes Anders hit. Vi bjöd på fika ute på altanen -fruktsallad o glass (ingen glass för mig inte.. har sett på tok för många bilder på mig själv den senaste tiden..)
Har hållt mig ifrån "onyttigheter" sen 1 vecka innan Ella föddes...
Vissa dagar är det bara drygare än drygast.. känner mig ändå ganska duktig, men aaahhh.. kan det inte gå lite snabbare?
Vid 16 infann vi oss nere på Skeppet för o hälsa på Rickards gamlamormor. Hon fick träffa lilla Ella för första gången o en hel del bilder togs.
Jag erkänner direkt att jag är lat ikväll, orkar inte lägga in några bilder..
Efter det bar det in till Black&White för middag. Jag valde grillspett med grönsaker. MUMS!
Alla åt med god aptit =D
Nu är det städning på hög nivå här hemma.. ska ju bli fint nästan hela veckan, så jag vill liksom ha det mesta undanstökat! =)
Gräset är nyklippt, tvätten är upphängd o nästan alla fönstrena på baksidan är putsade.
Lagom effektiva idag iallafall.. Kanske man skulle ta o rensa rabatten på framsidan? Mjo, vill nog ha samarbete med mannen min då ;P
Nu känner jag att det blir mest svammel, så vi kanske ska ha det så.. haha..
Blir troligtvis en ganska tidig kväll här hemma..
Puss

1 kommentar:

Lisa sa...

Du är verkligen ruggigt duktig! Jag har noll karaktär å bara äter å äter å äter lite till. :S