måndag 27 juni 2011

Glömde ju!!!



Vår lilla docka skrattade igår! Inte bara log, utan skrattade! Jag låg på soffan o glodde på luren, Rickard låg bredvid Ellas babygym o gosade o busade lite. Han "pruttade" henne på magen o hon jollrade lite, helt plötsligt lägger hon upp ett klingande skratt. Den varma känslan spred sig i magen o jag kände hur jag själv började le =)

Fick faktiskt med en liten snutt på film.. men fumlig o långsam som jag är, så blev det bara en liten snutt, haha..

Även Noel blev helt lyrisk o la sig även han o "pruttade" henne på magen. Så tyckte han att jag skulle lägga mig i babygymmet.. men nee? Det kändes alldeles för stort o rymligt för en sådan liten o nätt tjej som mig! =P Hahaha!

Frukosten är avklarad här hemma. Gröt o citronvatten för min del, så nu är även mamman mätt o lycklig. Lillan sov till 6.30 idag också, sen somnade hon om till lite över 8.. Snart matadags igen för henne, man måste ju äta hela tiden om man ska växa i denna takten =D

Ikväll ska jag ut o gå en långpromme - detta har jag bestämt, även om det blir tropisk storm ute.. så ska jag ut o gå! Känns som det va alldeles för länge sen!

Nehe.. om man skulle sätta lite fart på denna dagen?

Tack för peppningen Lisa - den är guld värd!

Inga kommentarer: