fredag 10 juni 2011

Vad hände?

Jag älskar mitt liv, men ibland blir man depp.
Är det för att jag är trött? Tror inte det.. vetifan vad det är.
Har iallafall haft en underbar dag hos Lisa med barn, vår fina Malin joinade oss o hon har haft fotolektion med Noel i baksätet. Han är lätt vassare än sin mamma snart!
Alla sånna tekniska grejsimojser får han lära av Malin, hon är en hejjare på sånt o jag suger fett på det.
Va på EKO-hallen också. Vet inte ens riktigt vad vi gjorde där. Men hem kom vi med 2 påsar o en varsin ny telefon (!?) Hatar nya teknikprylar, just av den anledningen att jag är sjukt värdelös på sånt. Men men.. kanske ska slippa en telefon som stänger av sig själv, hänger sig o laggar på precis allt nu. Med min tur? Vi får se..
Imorrn ska jag o min lille älskling se Trassel. Köpte den på Blu-Ray idag. Eller kanske sparar den till nästa vecka, om pappan ska ligga iväg o jobba..?
När Rickard kommer hem imorrn så ska vi till Linda, Martin o Alicia. Dit kommer även Johanna, Totte o deras 2 små guldklimpar - ska bli underbart!
Nu ska jag sätta mig o sura o lipa en stund till... bara för att.
Sove gotte!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Vi gillar er så mycket! <3

Anonym sa...

Alla har vi våra up´s and down´s Hanna ÄVEN om vi har allt man kan önska sig och mer därtill...och vet du vad..d.et är HELT ok =) Det är det som gör en till människa...att kunna KÄNNA en massa. Är man aldrig deppig så kan man aldrig heller känna riktig lycka ;) ps. Trassel är en sjukt mysig film! Kram Emelie K