fredag 3 juni 2011

Fredag?

Är på fel dag i hjärnan.. vet egentligen inte vilken dag min hjärna är på..
Är 1 barn kort idag, Noel ville sova kvar hos mormor o morfar igår.
De är redan ute o lavar ved, han o morfar =)
Lillan sover o jag har passat på o dra en runda på crossen.
Grillningen igår va såå mysig!
Fick lattemamma mig ett tag, bara sitta i solen o njuta o bli bortskämd av alla runtomkring som sysselsatte o mös loss med mina barn =) Lapade sol o kaffe o bara va..
Extra mys blev det klart när pappan också dör upp =D
Ska strax hoppa in i duschen, då jag typ dryper av svett (I know - fresh!)
Ikväll ska denna mamman iväg - tjejkväll it is! God mat o vin med fina vänner. Kommer bli toppen, det är ju ganska givet!
Nehe.. nu får jag sätta fart med duschandet innan lilla hjärtat vaknar..
Åhh.. vi ska iväg o köpa lite nya blommor till trädgården sen. Ska dock vänta med o sätta dem tills min grabb är hemma.. han älskar o hjälpa mamma med fixing ;)

Tack fina Emma! En stor kram till dig!

Inga kommentarer: