torsdag 2 juni 2011

En röd dag sådär..

Trion är här hemma.. o pappan är o jobbar. Andra dagen på sitt nya jobb o man märker att han trivs! =) Underbart! Fast klart saknar vi honom lite extra när vi vet att han egentligen skulle vart ledig.. ;)
Första maskinen tvätt är färdig o jag tänker inte köra en endaste mer idag..
Plankan är avklarad (vem kom på denna sjuka magträning? Jag vill gråta!)
Tänkte mig som så att det blir lite plock o städ i en timme till ungefär.. sen drar vi!
Ska hem till barnens mormor o morfar.
Tänkte jag ska ta mig en långpromme när vi kommer dit.
Sen blir det mys o lek i solen (kanske ska låna duschen där också.. o få duscha utan stress..)
Vid 14-tiden blir det grillning o min mage har redan börjat kurra, haha.
Så småningom dyker väl pappan i familjen också upp o joinar, men tiden är väldigt oklar.. Huvudsaken är att han kommer =D
Ahh.. man blir ju bara så lycklig av detta vädret!

Inga kommentarer: