måndag 9 maj 2011

Ljuvliga ljuvliga dag









I stort sett hela dagen spenderades på Olofströms lekplats.

Vädret va helt fantastiskt o sällskapet likaså!

Pojkarna lekte precis lika bra som de brukar. Massa skratt o lite kiv ;)

Känslan av lycka som sprider sig i kroppen när man lägger ut filten i gräset o plockar fram lunchen.. alla sitter o smaskar o skrattar tillsammans. Låter gräset kittla lite under foten o solen får smeka hela kroppen..

När man sitter kvar på filten, 2 mammor med en varsin kopp kaffe i handen o 2 små tjejjor som myser vid sidan om.. bara o sitta o studera hur 2 pojkar kan leka o fantisera..

På hemvägen körde vi inom barnens gamlafarmor o gamlafarfar.

Där fick vi fika (tänker aldrig erkänna hur många muffins Noel åt..) o jag fick med mig så fina kläder hem till barnen! Tack!

När vi kom hem fick Ella sitta kvar i bilstolen o lura lite medans jag o Noel fixade till den stora murgröna vi har i rabatten. Nu är det så tjusigt så!

Kvällen fick bjuda på ett härligt bubbelbad för den stora älsklingen.. då han fortsatte sin utelek här hemma o blev mer brun än vit =D

Mamman o pappan myste ner sig i soffan med kex, ostar o scampi stekta i vitlök. Såå gott (ja.. ikväll struntade jag fullständigt i allt vad nyttigt heter!)

Nu känner jag att min nyduschade kropp skriker efter sängen o de rena lakanen.


ps. min man är nyklippt o snygg som fan!

Inga kommentarer: