onsdag 25 maj 2011

Jisses så lovely!

Vilken underbar dag vi hade igår!
Först hade jag lite mys med mina fina barn på förmiddagen. Vi struntade i allt o bara kelade =)
Vid 10.30 kom min Malin o hennes goa Ludde. Kaffet sattes genast igång. En kram eller flera utdelades =D
Vid 11 kom Lisa med sina fina pojkar Viggo o Leo. Viggo o Noel är jämngamla, Viggo är hela 3 dagar äldre, hihi.. Först pejlade de läget o varandra en liten stund.. sen såg vi dem inte på flera timmar, haha. Lekte otroligt bra tillsammans - så härligt!
O bara lyxen att kvinnan hade med sig hemmagjord tacopaj! Kände mig ordentligt bortskämd!
Va så fantastiskt roligt o ha dem alla här! Malin tog några bilder på Leo (fina som vanligt! http://www.malinsormlind.se/)
Tack ännu en gång!
Sen kom mannen hem, middag o sen blev det till o packa väskan för o bege sig till Norregård, till Engla o Allan. Dessa fantastiskt fina människor. Där bjöds det på hemmagjord rabarberpaj, vanlijsås o glass (mm.. o kaffe för mig.. haha) Massa mys o prat ute på deras altan. Noel busade lite med Astrid, som btw lär va världens goaste vovve =)
När klockan hade passerat läggdags både 1 o 2 gånger så packade mannen in barnen i bilen o jag tog på mig walkingskorna. Engla o Astrid följde mig hem, sen följde jag dem en bra bit tillbaka, haha.. Hade nog kunnat gå så hela natten!
Däremot så har sömnen lyst med sin frånvaro inatt.. Fiifan!
Man är lagom kaxig när man ska ta hand om 2 kids o sig själv utan o ha fått någon sömn..
Men, ingenting är omöjligt! =D
Nu ska jag minsann hoppa in i duschen.. får passa på när lillsnorpan sover.
Kärlek!

Tack själv Lisa - snart igen! =)
Emma - Anytime!!! =)

Inga kommentarer: