torsdag 26 maj 2011

Hemma hemma

Idag känner jag mig lite rastlös, jag vill att det ska hända något..
Får väl se om det blir så eller om dagen mest bara får rulla på.
Fick brev från a-kassan.. Jag kissade ner mig av skratt - INTE. Ska betala tillbaka en halv förmögenhet, bara för att jag valde att byta jobb. Inte för att jag "fuskat" eller något i den stilen.. Neeejdå, för att jag VILL jobba, man ska tydligen inte vilja detta.. =/
Såå.. detta kommer resultera i urträde, från både A-kassan o facket. Jag prostituerar mig hellre än o bli spottad på av dessa jävla myndigheter (okej.. lite drastiskt, men ni förstår poängen..). Man betalat en jävla massa pengar o sköter sig o vad får man för det? Pöhh!
Fick precis en nyhet..
Vilka jäääääääääävla svin det finns!!!
Dra åt helvete med dig grisajävel!!!

Inga kommentarer: