torsdag 19 maj 2011

Grå dag men ändå härlig

Väntar på att tvättmaskinen ska bli färdig. När den är upphängd så bär det av till Norreskog o söta Engla. Vi kör på långpromme o tar vagnen dit (en liten bön till vädergudarna alltså..)
Tur att det va en samling mixat folk på bian igår, då jag bestämde att vi skulle köra på powerwalk dit o hem, så träningskläder o walkingskor på Pirates-premiären =D
Haha.. couldn´t care less! Filmen va klart GUDOMLIG! Bahh.. I love o är helt säker på att det kommer en till!
Idag ska överklagan till(skitrövs)A-kassan skickas... Jag har iallafall gjort vad jag kan då. För att rätta till ett fel som jag tycker att det är de som begått. Jaja.. men inga tråktankar idag.. nejnej!
Förstår ni hur lyckligt lottad jag känner mig varje morgon.. som har blivit blessed med 2 barn som har sanslöst bra morgonhumör. De strålar ikapp o leéndena avlöser varandra =D
Underbart!
Nehe.. nu ska vi sätta fart!

Inga kommentarer: