torsdag 19 maj 2011

Att känna sig lite duktig

Ska börja med o korrigera mitt förra inlägg lite. Engla o Allan bor inte i Norreskog, utan de bor i Norregård =) Ja, o självklart lilla fina Astrid!
Tog ungefär 50 minuter o gå dit. Det va en ljuvlig (o svettig promenad)

Vilket mysigt hus de har!

Kaffe o frallor kombinerat med massa härligt prat.

Innan vi gick hem gick vi nerom bibblan o skrev ut det där förbaskade pappret till A-kassan o slängde på lådan. Så ja.. 2,5 timmes promme har det nog blivit idag =D

Känner att jag med gott samvete kan slänga mig på soffan om en liten stund!

Ikväll är jag sjukt godissugen, så vi får plocka fram den stora KARAKTÄREN - baaahhh!

Se om jag kan fjäska mig till lite massage av älsklingen min (hittade helt lämpligt ett massageljus när jag va o rotade i en låda..haha)

Nepp, en maskin tvätt till ska upp på torkvindan innan jag tar kväll.

Puss and goodbye!

Inga kommentarer: