söndag 20 mars 2011

Ryck








Har blivit mycket gjort här idag. Lite väl mycket tycker nog min kropp, men min hjärna kan liksom go on forever =D
Pappan kom hem redan vid lunch. Om vi alla blev glada? JA!!!
Vi bjöd mormorn på lunch o sen begav vi oss ut. Ja, inte pappan då, han fick träna istället =)
Noel cyklade som värsta grease lightning, mormorn fick springa efter o den lätt feta mamman lunkade på som en annan halt o lytt pesnionär, haha..
Träffade på en hel del trevliga människor som va ute o promenerade i det underbara väder som dök upp idag. De stannade o pratade med Noel o talade om för honom vilken fin cykel han hade.. Stolt som en tupp den där lilleman! =)
Efter en stund kom vi fram till målet, som va lekplatsen. Tjo o tjim såklart o han bjöd oss på en hel del goa skratt.
De skulle skriva hans namn i sanden, så MM tar en stor pinne o börjar bokstavera.. "N", Noel, snabb som vanligt fyller på... "TVÅ".. haha.. jag fick fläta ihop låren, annars hade det nog kommit ett par droppar. Så rätt, men ändå så fel =D
När vi kom hem satte vi oss på baksidan o njöt av solen, som riktigt gassade, då joinade klart pappan oss.
Eftermiddagen blev vigd åt att hämta cykelkärran, den va i ännu bättre skick än jag trodde!
Jag har även passat på o olja vårt köksbord, blev som nytt - älskar det!
Ska ner till möbelaffären i veckan i handla några extra flaskor, alltid bra o ha hemma.
Ja o jo.. sen har jag ju faktiskt städat hela nedervåningen också.. =P
Men nu.. nu ska jag krypa ner i soffan med min göbbe, för han har hyrt film.. o nu ska det mysas!

Sov så gott!!!

Inga kommentarer: