måndag 21 mars 2011

Ny vecka, nya tag


Idag fick frukosten intas i soffan, då bordet inte bör användas förrän i eftermiddag.
Noel tyckte det va mys, frukost o BOLT =)
Halv 7 tyckte Noel att vi skulle stiga upp idag, han har blivit en morgonunge.. HJÄÄLP! haha..
Dock är det ju en helt annat sak när man vaknar upp o ser denna strålande sol =)
Filmen som mannen valt va toppen! Helt klart sevärd o jag kan absolut rekommendera den - RED, med en drös braiga skådisar!
Snart ska denna mamman hoppa (nee, ni vet ju att jag typ kräalr..) in i duschen..
Sen ska vi cykla upp till öppnis. Där ska vi bara stanna en liten stund idag, för sen ska vi ner till Lisa o kiddisarna.
Rickard skäller lite på mig, han tycker inte att jag ska va ute o fara så.. att jag iallafall kan ta bilen.
Men jag blir ärligt talat helt galen om jag inte får röra på mig alls! O om bebis vill komma, så kommer den i vilket fall som ;)
Nu är det bara 4 dagar kvar till Maggan o Johan får sina tvillingar. Oh, ska bli såå mys o få se dem! På torsdag går alla mina tankar till dig snäckan!
Ska nog ta o slänga lite färg i brynen nu...

Kisses and adois

1 kommentar:

Magzyy sa...

Det känns skönt att höra <3 Lovar att ringa så fort jag kan.