onsdag 9 mars 2011

Regn?

Hmm.. vi fixade iordning oss. Jag meckade ihop barnsadeln som jag haft isär o tvättat. O så ut i trädgården. Noels kanin, som är en gammal nyfunnen kärlek, fick givetvis följa med ut.
De va i lekstugan o de gungade.
Jag gjorde så gott jag kunde med mitt lilla träd. Kan ju säga att det inte blivit omhändertaget på ett tag.. Inte med min maniska trädklipparanda iallafall ;D
Meeen.. så började det droppa, jag vägrade (TOTALvägrade) o inse att det faktiskt började regna. Fortsatte med klippningen o Noel sket mest i vilket, då han älskar o va ute.
Tillslut fick vi ge oss.
Jag tyckte ändå att Noel försökte gå lite över gränsen när han påstod att vi visst kunde cykla till Maxi, vi behövde inte alls ta bilen.. Mycket går jag med på, men inte det.
Nu är vi hemma efter lite strosande. Vi fixade oss en egen semledag o har fikat o smaskat.
Pappan ska troligtvis "bara" jobba över till 18 idag, vi får väl se, säger jag..
Är lite seg känner jag.. kanske lite soffmys med skatten?

Inga kommentarer: