onsdag 9 mars 2011

Adjöss

Solen försvann.. Men skit i det, vi ska ut ändå.
Ska beskära mitt lilla söta äppelträd som står på baksidan.
Gissar på att älsk kommer att springa som en jojo in o ut från lekstugan.
Sen blir det till o handla.. ska göra lasagne till ikväll o självklart så saknas det lite grejer.
Jaja.. måste ändå handla äpplen..
Stor fetingeloge till mig själv! Jag har hittat mina cykelnycklar!
Har letat som en tok, då mannen vet att han packat ner dem.. men inte vart (smart drag..)
Så nu kan vi cykla för glatta livet =D
Ska ta in Noels vagn sen.. ska sätta ut den på Blocket. Konstigt ändå.. jag är absolut inte det som fäster mig vid materiella saker - döda ting. Men denna har jag väldigt svårt att slita mig ifrån..
Jaja.. ibland är vi inte som vi brukar, haha.. Får väl ta en tripp in till Babyproffsen en dag o se om de har någon vettig sulky..
Nehe.. trädgården va det ja.
Bye!
ps. har även hittat min almanacka ;)

Inga kommentarer: