söndag 20 mars 2011

Redo för ankomst


Här va ju inget roligt väder alls o vakna till.
De lovade ju mig en stor fet sol på väderkartan, se.. det är därför jag aldrig litar på vädegubbarna!
Sista biten av kvällen igår spenderades med målning - Rickard målade o jag satt på Noels stora mjukislarv o babblade =)
Efter en stund tyckte jag färgen började stiga mig åt huvudet, så jag gick ner i bäddade lill*ns säng.. Tror ni liten kommer sova gott här?
När pappan va färdig så kröp vi ner i sängen o bläddrade i en tjock bok tillsammans. Trädgårdsplanering, fanns otroligt många fina o bra tips! Dock vet jag att pappan suktar efter en annan bok som handlar om trädgård, kanske han är värd en liten present? =)

Som sagt är han o jobbar idag också o jag har en hel del på min "att göra lista". Vi får se hur mycket av det som hinns o orkas med.. Men just för stunden känner jag mig pigg!
Ja.. o nu kan sonen cykla, tack vare sin pappa, då mamman har noll tålamod till sånna saker. Konstigt egentligen.. ja, det där med tålamod, alla som känner oss förstår vad jag menar, haha.. Brukar va ganska så tvärtom ;)
De va ute o cyklade en lång runda igår.. sådär stolta båda 2 när de kom tillbaka!

Nepp, kör rivstart på detta.

Inga kommentarer: