lördag 19 mars 2011

Goder lördagskväll folket

Om Noel lånade liiite av mammas hudkräm idag??? Mjooo.. haha




Mys i allra högsta grad har uppfyllt detta hus ikväll.
Tingeling o godis - det är vad jag kallar lördag ;)
Pappan o Noel har haft picknick i sängen o byggt koja.
Mamman fick sträcka ut sig lite på soffan.
Rickard hade 2 kompisar här på lite kaffe o husvisning, roligt o höra allt positivt de hade o säga =)
Jag går o småsniffar på mitt hår hela tiden, Josse hade i något som luktar mumma!
Ska alldeles strax hänga upp lite tvätt. Tänkte rota fram lite sängkläder till spjälsängen också, så man vet var de är när det är dags.. Meeen, blir det en tös så kommer det mesta bytas ut, haha..
Bara det första setet vi köpte till Noel med Laban på som är neutralt.
O det är detta som bäddas till denna knödden också =D

Annars blir det nog en relativt tidig kväll, då pappan tackade ja till o jobba extra imorrn också.
Hmm.. jag får bita ihop nu. Tänker hela tiden - snart ska han va hemma i 2 veckor! Kanske tar några extra dagar på det också.. Så han hinner njuta ordentligt av båda sina fina barn (klart jag vet att nr.2 också blir en fining, haha..)
Imorrn kommer nog lilla mormorn hit. Annars kör vi nog minsann o hämtar henne ;)
Ja.. nu ska jag väl inte sitta här o blarra mera..
Tror jag behöver lite te.

Sov gott!

Inga kommentarer: