måndag 28 februari 2011

Trött - ovanligt?

Det gick bra på banken. Lilleman va lite trött så han satt mest o gosade i pappas knä..
Efter banken körde vi direkt till Kristianstad o intog Willys.
Tror knappast jag behöver närma mig en affär de närmaste 2 veckorna, haha..
Bara precis för sånt man måste fylla på mest hela tiden, ja.. mjölk o dylikt..
Passade på o köra inom Babyproffsen o hämta vagnen också. O självklart ståbrädan till goe.
Verkligen nöjd måste jag säga!
Väl hemma så va jag tacksam för att jag valt en relativt snabb maträtt idag - gulaschsoppa.
Satt som en smäck i den stackars buken som skrek o vrålade efter föda =D
Lilleman blev sugen på ett bad även denna kväll, så där i låg han tills han blev russinmannen.
Jag passade på o duscha under tiden..
Nu ska jag ta mig en kopp grönt te o krypa ner under filten i soffan..
Note to self - MÅSTE hitta min almanacka! (lätt bland 3 miljarder flyttlådor..)
Mmm.. längtar efter sängen!

1 kommentar:

ullrika sa...

Snart är ni i ordning! Då hittar du både cykelnyckel och almanacka!