måndag 28 februari 2011

Ganska nöjd

Trots att jag va ganska segstartad denna dag, så har en hel del hunnits med.
Packat upp en låda o en säck (tänk på att jag rör mig i slowmotion, haha)
Hunnit ligga o mysa med min lille kille o prata konstigheter som är helt logiska för honom..
Hade ärligt talat kunna ligga där bredvid honom hela dagen o bara lyssna på hans berättelser..
Har skrivit inhandlingslista o "matsedel" för hela veckan.
Alltid gjort det innan, men vart slarvig ett ganska så bra tag nu.. Känns bäst med mina fasta o "normala" rutiner =D
Man spar både tid o pengar.
Josse o Lilly har vart här på lite kaffe o lek. Tack för titten tjejer!
Jag o lilleman har lagat lunch ihop o ätit den såklart ;P
Idag åt vi laxfilé med brocolli o gröna bönor - mums!
Nu kommer snart pappa Rickard o då bär det av till banken.. Pust..
Blir det Willys sen kanske?

Inga kommentarer: