måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans

Ja, denna dagen tillhör alla hjärtan =)
Men alla mina dagar tillhör mina hjärtan vill jag påstå..
Denna dagen ser just nu ut som de flesta andra.. Fast idag är lillemans sängkläder utslitna.. Liten kissolycka har inträffat någon gång på morgonkvisten.. Hårdaste slaget va väl att snutten va lite fuktig.. haha
Nej, faktiskt gick han o la in den själv i maskinen, för kiss, det kan man ju inte ha på den heliga filten ;)
-Jag brukar inte kissa på mig jue mamma, sa han.. Nej, det vet ju jag också. Va rädd att han skulle bli ledsen för att det hänt, men jag trollade bort det ganska snabbt o inga tårar kom - skönt!
I eftermiddag ska vi hem till Noels mormor o morfar på middag, alla barn o barnbarn (utom Emmis ja.. kan va lite långt o köra från Stockholm, men vi saknar dig!) Ska bli gott o trevligt!
Om exakt 1 vecka åker lilleman på semester med sin mormor o morfar. Han har redan velat packa i minst lika långt tid, haha..
O samma vecka flyttar vi! Tjohoo!
O det största av allt, vår STORA kille fyller 3 år! Det ska firas med pompa o ståt kan jag lova!
Kan förirra mig bort i tankarna.. o undrar vart dessa 3 åren har tagit vägen.. Hur gick de så snabbt?
Jaha, nehe..
Om man skulle sätta fart på denna dagen också.. Råkade visst lova o packa kläder idag =D
Adjöss

Inga kommentarer: