torsdag 13 januari 2011

Se!

Jag fick min sol idag! =) Lycka!
Har Noel hmma idag också, tyckte han va lite väl hostig imorse.. Sätter sig i halsen på honom när han är sjuk.. Sega, jädra slem. Man blir ju nervklen.. Rädd att det inte ska komma upp ordentligt.. För övrigt är han piggelin =)
Fick även hem den store mannen vid 8.30 ungefär.. Såg ut som 7 svåra år.. Stoppade i honom lite gröt, te o alvdeon.. Han tog sig en dusch o sen beordrade jag ner honom i sängen.
Har lite olika funderingar.. men tror att jag har rätt även när det gäller detta. Får ta ett riktigt snack med honom när han vaknar..
Är så rädd om mina killar, mina finaste, mina allt!
Om jag så skulle gå på knäna, skulle jag göra allt i min makt för att de ska ha de bra.
Lill* i magen har nog någon form av show i magen idag, skulle gissa på breakdance ;) Bra, du visar mamma att det är fart i dig, precis som storebror.
Oh ja.. minsann, lusten till allt har börjat komma tillbaka.. Inte till 100%, men det är bättre!
Igårkväll fick jag en sån där skrattattack, ni vet när man skrattar så luften tar slut o tårarna sprutar. Ju mer man försöker sluta skratta, desto mer skratt kommer det. Skratt rakt från hjärtat.
Jag o min man har kanske inte världens mest normala konversationer. Såhär löd den som fick det att brista:
När jag är på väg o lägga mig i sängen får jag en näve över ena bröstet..
Jag: Skaffa dig egna..! (med glimten i ögat)
Rickard: Jag ska.. när vi flyttat (han syftar på att han ska komma igång med träningen på riktigt igen)
Jag: Va? Ska du skaffa dig hängpattar? Det tror jag inte du passar i! (börjar fnisset)
Rickard: Men.. ahh.. du vet vad jag menar..
Jag: Undra va de hade sagt. Om du ringt plastikkirurgen o bett om ett kostnadsförslag för hängpattar..? (börjar se hela scenariot framför mig..)
Båda: Brister ut i skratt
Rickard: Men tänk.. det finns ju faktiskt killar som opererar brösten så de ser vältränade ut..
Jag: Jo, man kan ju operera magen också, alltså så man får magrutor..
Rickard: Ja.. men då måste man ha ganska platt mage va? Annars ser det väl kanske konstigt ut?
Här brister det för mig... Jag har en tendens att se allt framför mig, o alla dessa bilder på en o samma gång fick mig att explodera ut i världens gapskratt, o det va helt omöjligt att kontrollera..
HÄRLIGT!

1 kommentar:

Jossefinan sa...

HAHAHAHA jag dog nu, ser ju med allt framför mig..hahaha