onsdag 12 januari 2011

Nu har jag gjort det igen...

...gått hela dagen o trott att det är en annan dag...
Det bästa av allt va när jag satt o läste en annan blogg o tänkte: Hallå? Vadå onsdag? Vet hon inte att det är tisdag idag? HJÄLP! Jag har nog jobbat för länge med dementa ;P Eller är det jag som jobbar med dem..? Haha..
Idag blev det en sen middag, men en mycket god sådan. Bestämde mig för att testa något nytt, så jag körde på en Thailändsk fiskwok - uppskattades av alla smaklökar här hemma =)
Känner att jag inte vart på topp de senaste dagarna.. Liksom inte känt för något alls. Då kommer ganska snabbt det dåliga samvetet in.. När jag känner att jag inte sköter hus o hem som jag bör göra (no need to worry, kidden får va han behöver..) Men allt runtomkring, som jag faktiskt brukar tycka är helt okej o gå o pula med.. Nee.. har tappat bort feelingen lite.
Men nu har jag bestämt mig för att imorrn när jag vaknar, då har den kommit tillbaka till mig igen! Sådetså!
Noel är bättre, men shit pommes va han ser ut i ansiktet! Helluu tomat.. Har testat allt o lite till, men inget verkar funka.. Får se hur han ser ut imorrn, får ta mig en tripp till apoteket annars.. Gör ju ont så in i... när jag smörjer honom också.. då vill man ju att det ska funka =/
Nu är det denna mamman som ska masa sig in i duschen..
Sen gissar jag på soffmys med mannen resten av kvällen.. (ja, vi ska slänga ut barraträdet också)
PUSS

1 kommentar:

ullrika sa...

Hoppas liten kryar sig fort. Det är väl inte konstigt att du tappar orken med allt det om kring dig som du har Hanna. Ta det lugnt, och sätt dig i soffan med en ask praliner. Det var det min BM sa att jag skulle göra :)