tisdag 4 januari 2011

Min dag so far..


Allt gick bra hos barnmorskan. Noel skötte sig toppenbra trots alldeles för lite sömn inatt.
Vågen bad mig vänligt men bestämt att kliva av den, haha..

När jag lämnat lilleman så körde jag för o lämna min lönelapp, kom på precis innan jag la den på chefens låda att jag inte räknat ner timmarna.. JÄTTEMEGASUCK! Alla som jobbat som timmisar i Sölvebsorgs Kommun vet vad jag menar.
Sen vidare till bibblan för kopiering av papper, ja.. som ni förstår skrattade jag inte precis ihjäl mig..
Äntligen så va alla tråkigheter slut! Tjoff iväg till Victoriabadet. Där simmade jag mina 1000 meter, om än något slalomaktigt, då halva Sölvebsorgs idiotelit tycktes ha samling just där i förmiddags.. Satte mig i ångbastun.. läääänge läääänge.. Det är så fantastiskt härligt!

In till stan o åt en kyckling/baconsallad på Coffee House, det satt inte fel kan jag ju säga!
In på ICA o handlade för att sedan köra o hämta min lille skatt =)

Nu sitter vi här hemma o tar oss en fruktpaus.. Noel ska få fortsätta soffslappa, men hans mamma måste nog ta tag i en del städning..

Jaja.. hörs kanske sen..
Puss

Inga kommentarer: