onsdag 5 januari 2011

...

Dagen har gått snabbt. Lämnade lilleman vid 9 - sen körde jag till Lisa o fick kaffe o fralla =)
Hon hade en tapetpärm hemma som jag mer än gärna bläddrade loss i. Tror bestämt jag hittat fondväggen till Noels rum! Har fått se vilka tapeter Hugo ska få på sitt rum o det kommer bli toppenfint!
Ska kika i någon pärm till tror jag innan jag bestämmer mig (eller oj.. oss menar jag, haha)
Har vart en sväng på ICA o handlat.. En liten skurk valde o göra ett karatehopp på sin mammas kissblåsa, så jag höll på o kissa ner mig mitt inne på ICA.. Hann dock (tack o lov) fläta ihop benen o springa till toaletten..
Ikväll blir det tacos här hemma.. Lite fest får man väl ha när det är helgdag imorrn? ;)
Nej.. nu ska jag lägga mig på soffan o eftermiddagsmysa med min sötenos.

Inga kommentarer: