torsdag 20 januari 2011

Lila himmel



Utanför börjar dagen försvinna på allvar..
Köttgrytan står o puttrar på spisen..
Dagen har vart fylld av händelser.
Har vart på Mairo o "bokat" ett fat, just den färgen jag ville ha hade inte kommit in ännu.. Jaja, den som väntar på något gott ;)
Handlat födelsedagspresent till älskade Liam o till min egen lille goe..
Handlat på Maxi (måste vart det roligaste av allt.. haha) o postat alla viktiga brev..
Satt undan cykel till lilleman som han ska få av mormor o morfar när han fyller år - så tuff!
Ätit lunch på Blåregn, det va gott som vanligt.
Dagens höjdpunkt:
När jag va på väg för o hämta min lille skatt.. ja.. då helt plötsligt låter det som jag tappat ena sidan på bilen (ja ungefär iallafall).. Det tjöt o klonkade.. Vågade inte köra en meter till o stannade bilen vid vägkanten. O vilken tur har jag då? Jo, en kille från Charlottenberg Maskin hade också hört de ljuva ljud min bil utstötte o kom för o hjälpa mig. Helt plötsligt va de 3 stycken som va djupt engagerade i min bil o dess märkliga konsert.. O de fixade den!!!
Snacka om Dagens Ros material dessa grabbar är! Är evigt tacksam!!!
Efter det körde jag o Noel till Preem för o tvätta bilen o fira att den levde =)
Sen va Noel tvungen att bada själv när vi kom hem.. i typ 3 minuter, haha..

Nu väntar vi bara på att pappan i hushållet ska komma hem också.. Övertid även denna dag..
Puss

Inga kommentarer: