torsdag 20 januari 2011

Göttans väder!!!

Solen strålar på för kung o fosterland - känner hur tröttheten rinner av en o det liksom bubblar av lite lycka inne i magen. Tänk att sol kan göra så mycket?
Ska snart köra o lämna lilleman, ja, jag vet... 2 timmar senare idag.. Men va lite som behövdes fixas..
Sen ska jag minsann dra på mig kängorna o ut o vandra lite.. Njuta av solen i ansiktet i tystnaden.. Rekreation..
Funderar på o köra till Mairo o köpa fatet jag trånat efter.. Fick ju presentkort av fina Maggan o Anders där när jag fyllde år =)
Jag o Rickard var otroligt effektiva här igår! Känns skönt. Gillar o rensa, jag mår bra av det (bor dock ihop med en samlare, så man får göra det i smyg ibland, haha)
O självklart.. fortsättning följer även denna dag.
Men först ska jag bara njuta.. Låta mitt barn leka av sig en smula av sin energi. Umgås med sina kompisar o inte bara en tradig mamma ;)
O jag o tystnaden...
Höres!

Inga kommentarer: