torsdag 20 januari 2011

Imorrn!!!

Smått löjlig - I know. Men imorrn ska vi hämta vår nya vagn o jag är faktiskt en aning lyrisk =)
Är helt kär i denna sak på 4 hjul! Noel har tjatat om den sen jag berättade för honom.
Jag ska sitta uppe o bebisen ska sitta nere, säger han.. Helt rätt min skatt!
Nu är jag ju dock lite kluven.. Mannen tycker vi ska sälja Noels sittvagn.. Ska jag verkligen det?
Älskar ju hans fina Teutonia! Men, Rickard kanske har rätt i när han säger att den troligtvis inte kommer komma till användning.. Ska suga lite på den karamellen..
Imorrn sker rensning i lillemans garderob igen. Behov av pojkkläder i storlek 98? Isåfall, bara hojta!
Jag o mannen har tömt ytterligare ett skåp i köket nu ikväll.
Tror att jag anser oss vara rätt färdiga idag.. Är faktiskt trött, så kommer nog inte precis bli långrandig..
Rickard ska jobba extra hela helgen.. Ska inte gnälla, vi har fått ha honom hemma en hel massa helger i sträck nu. Men visst saknar man! Kanske kan ta långledigt helgen efter..? Då ska vi ju på ultraljud på fredagen så.. Mmmm..
Nej, nu ska jag sluta sluddra..
Sov gott everyhopa!

Inga kommentarer: