tisdag 28 december 2010

Sista tisdagen 2010


Sitter o glor på mina amaryllisar i köksfönstret... Idag åker de ut, de har gått från vackra o praktfulla till helt toksorgliga..

Blev en runda till Josse o Lilly igår, gick ett litet varv med pulka o så fick jag en kopp kaffe. Noel gick loss o lekte med alla tjejgrejer, fönade håret o gick omkring med ett rosa lackparaply =D
Så kom pappa Rickard o hämtade lille älsk o jag körde till Karlshamn. Där gjorde söstra mi o jag staden.. Hittade en hel del fint.. Men vi ska försöka boka in en dag till, då vi inte riktigt insåg hur snabbt tiden gick o därmed missade en hel del.. haha..

Idag känner jag mig mest allmänt trött.. Känner av ganska kraftigt att det blev lite för många steg tagna igår.. Hugger i ryggslutet så fort jag rör mig typ.. =/ Men men.. det för något gott med sig =)

Nu ska jag (ni kan väl aldrig gissa..?) plocka o fixa lite, haha.. Gör verkligen det dagligen, men tycker det är så himla skönt o få det undan. Får väl passa på när man är "hemmafru" ;)

Sen ska vi köra till Lisa, Maja o Hugo - ska bli mys! Känns som det va alldeles för länge sedan vi såg!!! Vi skulle bli bjudna på soppa, mums!

Höres kanske later..

Inga kommentarer: