måndag 27 december 2010

Fantasin tryter












Tillbaka till verkligheten. Godisskålen har åkt in i skåpet i väntan på att lördagen ska anlända..
Det får tillhöra julen o fylla på sockerförrådet alldeles för ofta, haha..

En hederlig grötfrukost (havregryn inte "tomte") satt helt underbart fint i magen. Lite te o gul kiwi till det. Jag fick hejda Noel efter 3 kiwis..

Annars är dagen i full gång här hemma. Alla makinerna jobbar för fullt o det leks friskt med alla fina julklappar.
Funderar på om vi skulle dra iväg o hitta på något - Andys kanske? Eller nej, då dör jag nog.. Tror inte riktigt denna kroppen orkar med det springet efter vild son.. Hmm.. ja, något ska jag väl komma på..

När Rickard kommer hem idag blir det lite mellandagsrea med syster för min del. Hoppas på att man kan fynda något tjusigt.. Behöver köra en uppdatering i Noels garderob också..

Nehe, jag bjuder på lite bilder från gågna dagar..

Inga kommentarer: