måndag 18 oktober 2010

Pappadag


Japp, idag har Rickard vart hemma - både jag o Noel gillar pappadagar =)
Vi låg en ganska bra stund alla tre i sängen o mös imorse.. Okej, jag låg längst, haha..
Dagen har gått i ett, men ändå i ett behagligt tempo. Jag fick lägga mig o vila en stund, då min kropp sa ifrån ganska rejält idag =/

Jag bad Noel fixa lunchen idag -Visst mamma, svarar han glad i hågen o travar ut i köket. O ja.. ni ser själva på bilden vad som mötte min blick när jag kom ut i köket =) Han har sagt många gånger idag att det är mysigt när pappa är hemma - gulle!

Efter Jörgen slutat jobba idag så kom han hit o hjälpte Rickard o väva i hallen - tack så mycket!Noel ville med hjälpa (stjälpa) till, vi fick oss en del goa skratt.. I vilket fall som, så kommer hallen bli fin o det hjälper troligtvis till lite när vi ska bli av med huset. Rickard o Jörgen har även lagt upp lite andra planer för o pimpa till det här hemma (precis det ordet de hade valt, det vet jag! ;)

Nu ska föräldrarna snart sjunka ner i soffan, jag ska göra mig en maffigt stor kopp med Bedtime-tea o bara mysa..

Undra vad morgondagen ska bjuda på? Saknar min flickvän =D

Puss o hej

Inga kommentarer: