söndag 17 oktober 2010

Helt nöjd



Blev väl kanske ingen extravagant dag, men en dag som jag är helt nöjd med iallafall o det är ju huvudsaken.
Min kära mor dök upp här hemma runt lunchtid, jag slängde ihop lite pannkakor som passade allas magar =) Mätta o nöjda tog vi oss an hennes hår. Hon ville bli färgad o detta blev hon - superpumamormor!

Sen tog vi oss an ytterligare ett projekt.. Himmel kan jag ju bara säga. Ni vet när man tvättar.. ganska så ofta händer ju det fenomenet att det bara är en strumpa. Iallafall i vår lite halvudda familj. Då har jag en röd korg under tvättställningen dit de får flytta.. tja.. i typ väntan på en partner. Meningen är ju kanske att man ganska så regelbundet ska ta sig en titt där i - se om man kan hitta a matching couple.. Ja, just den biten, den har jag nog glömt, gaaanska länge om vi säger så. Vi fyllde typ halva hallen med strumpor o Noel tyckte det tog så lång tid att han hämtade kudde o filt o flyttade ner i den röda korgen.. Men många par fick vi ihop! Haha..

Kvällen har mest spenderats i ett sus o brus.. Lite mat där o lite bad här.. Jag fick i lugn o ro ta mig en härlig dusch.. O efter den slängde jag på en ansiktmask. O de som är normala sätter sig ner o tar det lugnt då.. kanske tar en kopp te. Jag å andra sidan, jag viker tvätt o plockar ur o i diskmaskinen.. ;P
Tänkte dock ta mig en kopp te nu, försöka varva ner denna dagen.. Som förutom roligheter även har bestått av en hel del magknip o en jävla foglossning..

Jaja.. nu sitter jag bra iallafall - för stunden =)

Sov gött!

Inga kommentarer: