onsdag 20 oktober 2010

Orkar jag Greys?



Är löjligt trött denna kväll.
Lillfes är badad o har kapade naglar =)

Laxen ligger o gottar sig i magen, idag är jag o magen i v.16 (skulle ju bara vart i 20, haha)

Det va mys inne i stan med Lisa o Maja. Handlade lite smått o gott, sen blev det lunch på Graffiti - för min del en smarrig kycklingsallad.
Handling på Maxi, varför får alltid jag avstämning? Rickard säger att jag inte är betrodd, haha.
Det stör mig inte så mycket annars, men fan.. när man är stressad så är det sådär kul o slita upp alla påsarna igen.. Hade ju gått snabbare o ta det i den vanliga kassan. Jaja.. nu är det gjort.

Annars har det bara vart hemmamys (med de ständiga inslagen av städ, tvätt o disk) för vår del.
Lilleman sussar gott o pappa Rickard ska strax börja slipa lite lister, o sedan måla första vändan på väven.

Noel slog sig ganska rejält innan idag. Vi lekte affär inne på hans rum, han satt i sin säng o jag nedanför. Jag skulle bara gå ut i köket o tömma diskmaskinen när jag hör ett brak. O ärligt talat är det inget man reagerar för här hemma, här brakar det titt som tätt.. bara det att detta jättebrak följdes ganska snart av en hjärtskärande gråt. Va nog inne på rummet i ett kliv. Där låg han på mattan o man såg att han hade ont.. När tårarna tillslut stillades försökte jag få fram vart han hade ont. Han visade o berättade, men ville leka igen =) Jag ville ju såklart veta vart ifrån hade hade ramlat (jag gissade på sängen) -Där mamma, säger han o pekar på sängen.. Okej..? tänker jag. -Ja, säger han.. jag va en fågel. Så.. min son trodde alltså för en stund att han kunde flyga, men nu är han ju som sagt motbevisad då..

Sov gott alla!


Inga kommentarer: