onsdag 20 oktober 2010

Hoppas på uppehåll

Idag är Noels fotningsdag, hoppas frillan tänker va någorlunda tämjd fram tills dess =) Men det är ju så.. att min vackra prins blir bra på alla bilder (nästan.. hrrm..)
Igår va en heleveteskväll med denne lille herrn, han skulle ICKE sova! Tror inte han somnade förrän 23 - någonstans runt där.. Gissa om han va trött när jag väckte honom? Svar: Japp
Gissa om jag va trött på o ha en övertrött unge? Pööhh..
Nu ska jag hoppa in i duschen..
Efter lämning av plutt, blir det storstaden (eller staden med storebrorskomplex), tillsammans med Lisa o barn =) Se om man kan fynda något trevligt. Kanske kan använda mig av något presentkort, aldrig fel ;)
Frukosten bestående av gröt o vitt mullbärste (jag vet.. är sjukt varierande, inte) har snart landat i magen o trivs ypperligt bra där. Älskar frukost!
Nehe - duschen va det ja.
Hajj!

Inga kommentarer: