fredag 3 september 2010

Välkommen fredag

Efter 2 hemmadagar med lilleman, så blir det jobb idag..
Noel ska va hemma hos sin mormor när jag jobbar, hon ville låna honom lite =)
Just nu sitter jag o knaprar knäckefrukost o Noel röjer över hela huset. Ibland undrar jag vad det är i den där vällingen.. haha
Känner en liten hemlig huvudvärk som kommer krypandes i ena tinningen, weird, jag har typ aldrig huvudvärk..
Får väl köpa Alvedon sen, det vi har hemma är tydligen inte för gravida, haha.. Eller jo, men då får jag väl klämma en hel flaska flytande Alve ;P
Jaha, o Rickard ska jobba extra imorgon. Hamnade i en mindre diskussion här hemma igår. Då läget nu är så att han på sitt "vanliga" jobb redan har ökat sin arbetstid med 2 timmar om dagen, så han jobbar 10 timmar/dag. Men han höll med, som tur väl va.. Tycker att han behöver vara ledig också, o framför allt får lite mer tid med sin son...
Om man kanske skulle ta o hoppa in i duschen..
Ha en trevlig fredag!
Puss

Inga kommentarer: