onsdag 1 september 2010

Hej sådär på kvällen..


Nu är klockan 20:39, om 21 minuter planerar jag att ligga i min säng..
Natten till idag har spenderats i vaket tillstånd tillsammans med en liten kille som hade mardrömmisar =( Mammas älskling!
Han hade även en läbbig hosta, så dagen fick bli en hemmadag för mamma o lille.
Tror det blir jobb imorrn, får se hur min lille man mår. Man får ju tänka på de andra barnen som är hos dagmamman också..
Mitt "välbefinnandetillstånd" är inte direkt förändrat.. Men jag håller tummarna! Börjar ärligt talat bli sjukt trött på detta. Men va fan gör man liksom?
Nehe.. nu gick mannen ut för o träna.. då går jag o knyter mig.. Ska in o pussa lite extra på min sjukling..
Förresten så fick Noel ny höstjacka av sin pappa, även mössa därtill (jacka från Molo o mössa från Villervalla) Sååå fina! Lägger upp en bild på jackan =)

Puss o hej!

Inga kommentarer: