söndag 5 september 2010

Söndag söndag..

Lika snabbt som vanligt kommer denna dagen.
Rickard är o jobbar (ja, jag tror också att han bor där..)
Jag o lilleman har precis ätit lunch, o nu har jag satt på en film till honom så jag kan hoppa in i duschen =)
Har städat o tvättat à la jätteröjning här hemma hela förmiddagen, så nu tycker jag att det är dags för en paus på några timmar.. Vädret är ju helt underbart, så skogen idag också kanske?
Ska ut i trädgården sen o plocka in lite äpplen - jag ÄLSKAR våra äpplen. Förra året insåg typ alla andra också att de älskade våra äpplen, så det blev inte så många kvar till oss, haha..
Som sagt så såg vi film igår: Till Vildningarnas Land. Det måste vara universums sämsta film någonsin! Jag blev nästan förbannad för att jag lagt all denna tid på o se en film som inte ens va bra i en minut.. Betala inte för o se denna filmen! My God!!! Givetvis så va jag tvungen o gråta en skvätt (till Rickards stora glädje, då fick han sig ett skratt), han älskar mina gravidhormoner. Medans jag skyller på att jag grät av trötthet eller ja.. kanske att filmen sög! Iallafall så är denna filmen big NO NO!
Jaha, nej, nu ska jag släpa in mig själv i duschen...
Lovar att det kommer fina Nytorpet bilder sen - bara det att min man gömmer alla sladdar av intresse här hemma.. Så det får helt enkelt vänta till ikväll..
Puss o hej

Inga kommentarer: