lördag 28 augusti 2010

Lite pauser..


Som ni märkt blir det små ofrivilliga pauser i bloggandet.. Vissa dagar är jag på tok för trött eller mår för dåligt för att ens orka sätta mig här o plinka..
Det är onekligen ett litet bus där i.. Tänk att graviditeter kan vara så olika ändå.. amazing.. Eh.. fast jag mår inte så amazing direkt... Känner mig mest som ett stort BLÖRK!
Men men.. det går väl över (hoppas jag iallafall.. haha)
Dagarna flyter på som vanligt här känns det som.. Idag är det lördag o gissa vad pappa R gör.. RÄTT - han jobbar! Jag hade lovat Noel att pappa skulle va hemma denna helgen =/
Jag får köpa en extra stor påse med lördagsgodis till honom idag som plåster på såren =)
Sitter o pillar i mig frukost nu, vilket inte är direkt lockande.. Men äta bör man, har jag hört.. ;P
Sen blir det till o duscha, sen ska vi in till stan..
Trevlig helg!!

Puss

skulle egentligen lagt in ett litet bildspel med bilder.. men det ville sig inte som jag ville..

Inga kommentarer: