måndag 30 augusti 2010

Gnäll gnäll..

Nu är helgen slut igen.. Varför går det så snabbt? Man hinner ju knappt tänka helg innan den är slut..
Kalas i lördags.. Först en sväng på stan med mamma o vilden (som den dagen sprang omkring o skrek: -Jag är El Kabungo!!!) Ville gått på Hannas o Daniels fest, men mådde röv o hade dessutom ingen barnvakt.. =/
Igår mådde jag toppen, fram tills på eftermiddagen - MY GOD!!!! Ont i magen o kräktes hej vilt..
Verkar som det just för tillfället är den sämsta tiden på dygnet för mig.. Typ efter 15, sen är det NERÅT... Önskar att det kunde lätta lite snart.. Är så jobbigt o inte orka något eller ens känna för något.. Bara låg o jämrade mig när vi kröp ner i sängen.. Jag måste vara sjukt rolig o leva tillsammans just nu.. Eller inte..
Så, nu har jag fått gnälla av mig lite.. Tråkigt o läsa, men skönt för mig o skriva =)
Superhärligt väder idag, får se vad dagen ska bjuda på.. Ja mer än jobb då, haha..
Nu är det dags o klä sig för dagen kanske...
Pussen hej!

Inga kommentarer: