måndag 9 augusti 2010

Efter 4 veckor...

..kändes det ändå precis som hemma på jobbet =) Har haft en bra jobbedag!
Morgonen bestod endast av mys här hemma.. Då jag vet att jag inte får mysa med min favoritkille på några dagar =(
Hans supersköna kommentar imorse.. Han satte sig upp i sängen, sådär lagom yrvaken.. Tittar ut över sitt rum o utbrister:-Mamma, jag måste VERKLIGEN städa..!
Pratade med honom i telefon innan.. Han verkade sådär intresserad.. haha
Nu är min göbb ute o klipper gräsmattan, eller dödar myror, vet faktiskt inte vilket..
Jag ska lägga mig på soffan o invänta kvällsfilmen =)
Slut...
Dagens mest skrattframbringande:
-Hon undrade om vi skulle komma upp, ja för *** ska ju dopas. (ska va döpas, o jag skrattar fortfarande, haha)
Känner även att softglass får mig o dra på smilbanden =)
Kärlek!

Inga kommentarer: