tisdag 10 augusti 2010

Dagen idag

Bjuder inte på några bilder idag heller.. Vet att jag är trist som fan.
Men, ja.. jag gillar ju mest o ta bilder på min snygga unge så.. ;)
Idag - jobbat, slappat o kollat på film med min gubbs (kanske kan ingå i kategorin slappa förresten..) Case 39 - ÄCKLIG I can tell you! Fy, jag va helt svettig...
Har ju faktiskt vart i affärn också.. Wiihooo!
Dagen smilbandsresare:
Jag: -Fan, kommer du ihåg när man kunde köpa cigg styckvis?
M: -Ja, det kunde man ja.. Där på Guldtian!
Alla Karlshamnsbor dör nu lite av skratt medans resten fattar noll..
När vi gick på gymnasiet handlade vi allt - godis, läsk, cigg, u name it, i en tjorre som heter guldKIOSKOEN inte tian.. haha.. I love you! Du får mig o skratta så jag nästan måste lägga mig ner!
Nu ska jag göra 2 saker:
1. Gå in o kolla va fan min gubbe sysslar med i badrummet, han skulle raka frillan.. Men hörde just uttrycket: -Jag tror inte du kommer älska mig längre när du ser mig.. (hjälp..)
2. Lägga mig o sova o drömma om min lille älskling =)
Vill skicka ett stort tack till min något dementa man för allt fint du gör för mig, när jag mår som jag mår..
Feelo sicko..
Puss

Inga kommentarer: