måndag 19 juli 2010

Slut för idag












Är helt urpumpad efter en helt fantastisk dag.
Rickard tog Noel med sig till Kristianstad på förmiddagen för o byta vår kaffebryggare som helt hemligt dog på Rickards kalas... Glad i hågen kom han instormandes med bryggaren i högsta hugg (ni som känner Rickard... vet att INGEN vill leva med honom om han inte får kaffe..)
Såg hur han fundersamt rynkade pannan.. gång efter gång.. Tillslut fick jag ingripa - det va fan fel bryggare, mycket lik, men typ världens fattigaste kopia.. tja.. eller något i den stilen. Där började jag bli sur, betalar man sådana summor pengar för en kaffebryggare ska den inte se ut så! O ja.. Rickard ville mest ha kaffe, haha.. Men då..! Denna va också trasig.. Va faaaaaaaan! skrek Rickard.. Mmm.. sant, en kaffebryggare för 1700:- ska iallafall va hel när man kommer hem med den! Shame on you Elgiganten - eller(?) Shame on you Russell Hobbs!!!!
Snart har vi kört upp lika mycket bensa som bryggaren kostar (kanske inte, men ändå..)
Efter lunch kom Becca, David o min lilla älsklingsLiam hit, med sig hade de minsann moster Helena =) Det har lekts, tjabbats, busats, badats, grillats, ätits glass, gungats... Ja, allt som hör en perfekt dag till! Alltid lika härligt med er mina fina!
O eftersom mamma(lat)Hanna inte orkade tvätta ur stora slajmpoolen fick herrarna trängas i en liten badbalja, men lika lyckliga var de för det! =)
Lilleman hängde in tidigt idag, gick i däck redan vid.. ja.. tror klockan va runt halv sju.. Va totalt slut, bara grät o härjade, ville inte gå själv, mamma skulle bära.. O plopp så somnade vi direkt efter vällingen i mammas knä- mysrumpan! =)
Jag o Rickard har haft en trevlig kväll tillsammans.. haha.. eller vad säger du hjärtat?
Mätt ut alla måtten o räknat ut kostnader till soldäcket på framsidan - längtar!!! Har även städat sovrummet o bäddat rent i sängen.. Gott!!!
Nej, nu ska jag joina honom lite i soffan.. Innan han glömmer bort hur jag ser ut ;)

Puss


















Inga kommentarer: