tisdag 20 juli 2010

Här är jag...












Ännu en dag har gått.. Är över lag nöjd med även denna dagen. Lite bevsiken på min man eftersom jag ville bada idag, men kände mig något motarbetad =/ Skit i den jävla gräsmattan tyckte jag, det finns molniga dagar till det!
Jag o Noel har vart hemma hos Lisa (med jättemagen) o lilla sötnosen Maja. Jag o Maja, vi har en speciell connection =) Min lilla goding! Lisa är så fin i sin mage - hon är ett perfekt exemplar på att vara vackert gravid! En annan såg ju ut som en kubik... huu... ryser vid bara tanken..
Nästa gång ska jag med va snygg, så det så! =)
Sen åkte hela familjen Hofflander till Konsum o handlade.. Är det bara mitt barn som blir helt galencrazy när han får tag i en sådan där kundvagn för barn??! Han kan helt plötsligt inte gå, utan måste springa o hyllor.. ja.. ibland verkar de vara genomskinliga.. JISSES!!!
Handlade inför kvällens stundande grillning med Linda, Martin o lilla fina Alicia. Grönsaker i ugn o marinerad kycklingfilé stod på menyn här på restaurang furumo =)
God mat o gott sällskap! Tack så mycket för en härlig kväll med många goa skratt!
Lille Noel som alltid lyckas byta färg under dagen.. från hudfärgad till svart-brun, ja.. han fick ta sig ett bad i baljan..
Men vällingen den fick drickas i vagnen, för hans mamma ville ut o gå.. O då tycker hon minsann att han kan ta o somna under tiden.. =) Han somnade som en stock i vagnen.. ja.. när han hade pratat sig själv till sömns då.. haha..
Tror jag ska ta ett ärevarv på crossen innan läggdags, då jag egentligen skulle tränat med gubben, men blev sur o gick in o diskade istället.. Pallar inte dra den historien, så den får ni suga på ;P
God natt!

Puss

Inga kommentarer: