lördag 24 juli 2010

Mitt på dagen sådär..

Slänger ett litet inlägg nu, då jag inte vet om jag orkar ikväll..
Är trött, trött, trött.. Vad är det frågan om? Min kropp förråder mig.. Mår helskumt..
Vi har spenderat vår regniga dag inne i Kristianstad. Bytte kaffebryggare (IGEN!) Denna gången bojkottade vi Russell Hobbs helt - de har sjukt snygg design, men kvaliten är ju kass.. det kan iallafall vi skriva under på! Så nu har vi, såsom alla andra en... Moccamaster!!! =)
Gissa om Rickard bryggde kaffe det första han gjorde? Japp.. eller nej.. jag tvingade honom att köra den med rengöring först, man vet aldrig.. haha
Sedan körde vi till Willys, tänkte vi skulle handla lite till middagen ikväll, då vi ska ha middagsgäster.. men nädå, vi körde på storhandling istället! Hejdå pengar!
Hmm.. blev visst en ny hårtrimmer till grabbarna också.. Snygg den med, o ergonomisk! ;P
Nej.. nu får jag väl börja med lasagnen...
Troligtvis hlrs vi sen...
Puss

Inga kommentarer: