fredag 23 juli 2010

God natt!





Är helt slut i pallet nu!
Har vart en fullspäckad o underbar dag.
Stack hem till Noels mormor vid lunchtid.. Åt som vanligt, haha.. Sen stack vi in till Östersjö. Egentligen skulle Noel va hemma o leka med mormor o jag o R skulle gå själva.. Men vi kom fram till att alla 4 ville gå istället =)
Det känns som jag inte har gjort något annat än o ätit idag - jag är nästan lite rädd att jag ska spricka..
Köpte lite kläder till oss alla 3 - roligt när affären sätter ner sina priser så mycket ;)
Noel åkte självklart karusell.. O gjorde allt härligt som barn ska göra =)
Vi körde o släppte av lilla mormis o körde raka vägen hem till farmor o Anders..
Middag, godisätning, kel o hundpromenad.. kan ju kanske lägga till en heeel del bus också, haha..
O självklart KAFFE - när Rickard o hans kära mamma är iblandade kan man alltid garantera kaffe! De är lika på mer än ett sätt, haha...
Nu är vi hemma... o jag är mer än redo för sängen.. Kommer somna innan huvudet träffar kudden.
Morgondagen är redan planerad... O den kommer... imorgon ;P

Puss

Inga kommentarer: