tisdag 8 juni 2010

Tänker tillbaka..


Idag har fina Malin hjälpt ack så datorhandikappade Hanna, jag har fått över alla bilder från min gamla mobil. Bilder på min pyttelilla Noel. Man blir helt varm om hjärtat, o kan kanske inte riktigt förstå att han vart så liten =)
Dagen har vart härlig. Städ o tvätt, som alltid ingår.. Sen kom farfar o visade sin nya motorcykel, gissa om Noel blev impad! -Jag ska bara låna den, sa han =) Mmm.. älskling, du kanske får vänta ett år eller arton.. haha
Sen kom Malin på lite snack o kaffe, alltid lika trevligt!
När göbben kom hem drog vi till Hörnsjöns plantskola, så very nice! Imorrn blir altanen pimpad, o nästa gång vi ska åka dit, ska vi vara barnfria, haha.. Nej, han va snäll o lugn.. Men lite mammig, lite svårt o gå o kika på allt fint med en stor unge i famnen ;)
Sen åkte vi hem till farfar o Nina för ytterligare lite kaffe. Farfar o Noel busade så vilt så jag tror farfar kommer sova i en vecka..
Nu ska jag o R krypa ner i sängen o börja skissa fram planerna på vår baksida - ahh.. ska bli så kul!!
Alla rockare har börjat anlända till Norje, tycker det är så härligt! I stort sett bara trevliga härliga människor! Ska minsann dra upp o kolla en runda sen när allt drar igång. Den obligatoriska älgkebaben med syster måste även intas =)

Nattinatt!

Inga kommentarer: